سلطان احساس مجید خراطها
سلطان احساس مجید خراطها

سلطان احساس مجید خراطها

کنسرت بزرگ مجید خراطها در لاهیجان


  

نظرات 4 + ارسال نظر
مدیریت چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 15:06 http://Soltane-Ehsas.Blogsky.com

ممنون آقا حمید بابت ویدیو های ارسالی تون
هم چنین آقا حامد ممنون از بازدید و نظراتت
کیانوش جان حتما سعی میکنم نظراتت رو لحاظ کنم
ممنون که اهمیت میدین!

حامد چهارشنبه 15 بهمن 1393 ساعت 02:01

حمید جان خیلی ازت ممنونم.
نمیدونید چه حسی به من داده اجرای قطعه های آلبوم جدید که،اصلا نمیتونم ولش کنم همش میزنم از اول گوش میدم،اول فکر میکردم شعراش معمولین بعد که یه کم روشون فکر کردم دیوونشون شدم،اصلا نمیتونم بخوابم همش میخوام گوش بدم شما هم رو شعرا فکر کنید واقعا قشنگن،وای خدا چی بگم دارم دیوونه ی آلبوم میشم هنوز نیمده!
100درصد آلبوم غوغا به پا میکنه

نفرین سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 21:56 http://soltanehsas.blogfa.com

داداش این کنسرت های پوستر رو درست میکنی خوب نیست

یا یدونه خوبتر شو درست کنم که انلاین باشه

این پوستر کنسرت ها ساده هست

یا هم عکس کنسرت رو بذار خوبترشو مثلا کنسرت سرعین: عکس سرعین رو بذار
اینجور هم بازدید بیشتر میشه
راستی هر چی میذاری اینجا ادرس اینجا رو روش بنویس حتما فدات

چشم داداش
راست میگی باید ی سر و سامونی بهشون بدم

نفرین سه‌شنبه 14 بهمن 1393 ساعت 21:35 http://soltanehsas.blogfa.com

کاش میومد بازم سرعین چه میشد اخه خدایا
اگه میومد طوفان میکردم
از قبل دوربین امده میکردم و پوستر هم آماده میکردم

یادش بخیر اون روز تو کنسرت سرعین چه خاطره هایی داشتیم با اهنگ مسافر داشتیم گریه میکردیم

اره کاش بیادش
یا سرعین یا اردبیل
من دلم براش تنگ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد